حرفی دوستانه به دوستداشتنی ترین دوست عزیزم
حرفی دوستانه به دوستداشتنی ترین دوست عزیزم
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, توسط محمدرضا صمدیان |

 

میثم تاجیک  در مطلب "راه آهن.لوکس بلاگ " گفته:

سلامی به زیبائی گل انار باغ روبرو سی تی سی به تمام رفقای با عشق دوران کودکی.من میثم تاجیکم.آقا مهدی وقتی خبر وبلاگو داد تعجب کردم.از شما محمد آقای گل ممنونم .دمت گرم. .ممنون می شم اگر راهنمائیم کنی.از این به بعد هر روز پیشتون میام سر میزنم

 

پیام محمدرضا صمدیان به میثم تاجیک:

به به آقا میثم خیلی خوش اومدید

چه صفایی دادی با حضورت.

بادیدن پیامت خیلی ذوق زده شدم البته منتظرت بودم سراغت از آقامهدی می گرفتم . امیدوارم این رسانه ابزاری برای باهم بودن و یکدل شدن ما را فراهم سازد و مطمئناْ نیاز به حضور شما دوستان عزیز است .

از اینجا سلام خود و خانواده ام را به شما و خانواده گرامیتان پذیرا باش . حضور تون گلباران    



نظرات شما عزیزان:

هادی اصفهانی
ساعت19:28---14 خرداد 1393
سلام یادش بخیر/( هیات حسینی راه اهن با مداحی اقای حسین پور و بانیان خیر )
شادی روح اموات صلوات


سراب
ساعت9:21---11 آبان 1391
بابا بچه های راهن باکلاس شدن وبلاگ مینویسن حرکت قشنگیه اما ای کاش وبلاگتون خاص نباشه اگه میشه تمام راهن و بچه های قدیمشو یاد کنین راه اهن قد دنیا پر از خاطرست من بازم برمیگردم....................فعلا................ .:

سراب
ساعت9:20---11 آبان 1391
بابا بچه های راهن باکلاس شدن وبلاگ مینویسن حرکت قشنگیه اما ای کاش وبلاگتون خاص نباشه اگه میشه تمام راهن و بچه های قدیمشو یاد کنین راه اهن قد دنیا پر از خاطرست من بازم برمیگردم....................فعلا................ .

میثم تاجیک
ساعت17:34---13 خرداد 1390
سلام به تمام بر و بچه های قدیم.محمد جان و امیر خان از اینکه ورودم را پذیرفتید سپاس گذارم

Amir Khan
ساعت2:39---13 خرداد 1390
سلام همسایه و رفیق قدیمی آقا میثم خان
فکر نمی کنی با داشتن داداشی به این اکتیوی یه کم دیر اومدی سراق بچه های قدیم.!!!
بهر هلا هر جور و هر وقت امدی ی ی ی خوش اومدی ولی مثل من دیر به دیر به وب مون سرنزن،منهم ورودتو خوش آمد میگم وسلام مخصوص منو به همسر محترم،پدر گرامی و مادر عزیزت که هنوز مزه رشته پلوهای خوشمزش زیر دندونامه برسون برای همه د راه آهنیا آرزود سلامتی و سرافرازی دارم.
سلام مهدی رو هم خودم شخصا تقدیمش میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.